Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2009 14:13 - Когато намериш човека, когото винаги си търсил, но...
Автор: allie Категория: Тя и той   
Прочетен: 1958 Коментари: 1 Гласове:
0



Какво се случва, когато срещнеш човек, за когото винаги си мечтал, но в един момент разбереш, че всъщност тези неща вече не те интересуват?
На мен ми се случи и първите дни беше страхотно. Даже ми се виждаше прекалено хубаво, за да е истина. На теория звучеше точно като описан от мен. Но после нещо стана .. мислила съм си, че искам това, а всъщност не е така. Така става, когато се сбъдне една мечта и това е най-ужасното нещо, което може да се случи на един човек.
Защото преди да срещна "the right one", аз чаках с нетърпение онази голяма любов (не че не ми се е случвало, но винаги си мислиш, че следващия път ще е още по-завладяващо). А сега след като срещнах от плът и кръв моята бивша мечта, аз няма какво да търся. Загубих вяра в любовта. Все пак ми остава вярата в най-близките приятели, които винаги са до мен. И все пак как да се справя с тази ситуация, как да кажа на този човек, че всъщност съм го подвела... Искам да живея като преди 1 седмица, искам всичко да си дойде на мястото, искам, но светът ми се срива и не знам какво да правя..


Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. elos - -
25.03.2010 01:19
предполагам, че преди време бих те посъветвал да правиш всичко, което си правила и до този момент.. но кой знае вече.. зависи от прекалено много неща, които само ти можеш да прецениш.. и какво стана в края на краищата?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: allie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45747
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 186
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930