Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2009 15:44 - нов постинг
Автор: allie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1740 Коментари: 4 Гласове:
0



Бях забравила, че го притежавам този блог. Не знам как се сетих за него след 4 месеца.
Може би защото човекът, провокирал създаването му и първия постинг, пак се появи в живота ми. Той така си прави всяка зима и всяко лято. Появява се. Би трябвало да съм свикнала. И в момента не престава да буди у мен пълен набор емоцийки - от + безкрайност до - безкрайност и да се държи крайно непредсказуемо - ту прекрасно, ту като да го нариташ в дупЕто . Така ще бъде още 10-тина дни и Б. си заминава йеее. И после 1 седмица ред сълзи ред сополи и после животът се завръща към нормалня ритъм. Не че не се наслаждавам на присъствието му, без значение дали ме съсипва, просто имам нужда от нормален спокоен живот с по-малко нерви, в който да успея да забележа и другите хора ..
Сигурно нищо не се разбира от написаното горе ... Това е заради кофти работната седмица ... аз съм тотално смазана от това празнично пийване всяка вечер, а те тука ме заливат с нови задачки. Както каза един приятел: полуконтактна и слабо адекватна ... ама май всички са така.
Пожелавам ви много хубава 2009-та. Аз 2008 много си я харесвам, много неща ми се случиха, но не мисля, че мога да преживея още една такава година.
Песничката е поздрав за всички, страхотна е vanessa, one of a kind, enjoy!

PS: да кажа и аз за кризата ... мисля, че всеки трябва да има някаква гражданска позиция .. ама хора, толкова съм затънала в моите си драми, че ама грам не ми пука за кризата и няма да намаля климатика и няма да пестя ел. Завладяна съм от егоцентризъм. Не от егоизъм.



Тагове:   нов,   постинг,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elos - eeeee
07.01.2009 18:08
tazi pesnichka li shte pusnesh bee :)))) super eee! vanessa da mata rulz!! eee pozdrav i za teb togava s tova happy old-school d&b parche :))

http://www.youtube.com/watch?v=lixLG4BVRsg
цитирай
2. elos - a
07.01.2009 18:08
inache cheer up & keep up the good spirit :P
цитирай
3. allie - mersi
08.01.2009 12:09
za pozdravcheto, strahotno :)
inache az sum si cheer-nata up po default ... napisanoto moje da zvuchi negativno, no vsushtnost si e po-skoro polojitelno hah, daje go pisah s tupa usmivka na fizionomiata, koiato usmivka riadko sliza ot tam, daje na momenti e leko glupovato : )
цитирай
4. анонимен - ...и помнете блогтерапията помага(съгласен съм с това мнение на allbi)
08.01.2009 18:13
Здравей ,аз съм от ония ,,летящите холандци", които си летят от блог на блог(та на глог, ама...), така от моя си блог влезнах в един мой любим,този на saint1 и там видях мнението ти . И аз се чувствам по същият на като нея, но думите и ме провокираха и написах нещо ,което мисля че ще ти бъде интересно да прочетеш... приятно ми е:daskala80(може и някой мненийце да ми оставиш ще ми бъде интересно)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: allie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 45723
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 186
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930